tiistaina, joulukuuta 09, 2014

Nyt se alkaa

Olen suomenruotsalainen ja meidän asenne suomen kielen vastaan on vähän näin.




Mutta kaikki mitä tulee Amerikasta on yleensä positiivinen tunnelma. Ja Yhdysvaltain suurlähettiläs antoi monet hyvät vinkit kuinka opiskelet ja kirjoitat blogisi. Mun tavoite on Vuodenvaihteessa 2015/2016 osaa niin hyvään Suomi että mä voin kutsua kaksikielinen. Ainakin kirjallisesti, mun aksentti ei luultavasti mee pois koska suomen kielen puhuminen on vaikea harjoitella vapaa-aikaalla. Ja töissä se on tietty asiat.


Ja sen tavalla mä meinaa tehdä se on kirjoittaa vähintään blogikirjoitus kerran päivässä. Alussa mä vaan kirjoitan että mä saan blogi pyörimään. Mutta sen jälkeen kyllä pitää saada kielioppi kuntoon. Nyt se alkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti