maanantaina, tammikuuta 05, 2015

Takaisin arkielämään

Nyt olemme täällä taas, tai ainakin minua. Kirjoittamaan minun blogini suomeksi. Ole laskenut vähän ja on tullut semmoinen päätelmä että tämä parin rivien blogikirjoitukset joka tule hrmm kerran päivässä ei oikeasti riittää jos haluan tulla kaksikielinen vuoden päästä. Minä pitää oikeasti kirjoitta vähän pitempi juttuja ja/tai kirjoita vähän kaikenlaista tänne, yleensä kännykän kautta heti kun ne ne tule mieleen tai tapahtuu. Ja opiskella tai lukea kielioppi. Minulla on pari kielioppikirjat ladattu(pdf) kännykkään  ja muutama hyvä kielioppilinkit on tuttu ja vielä oikea kielioppikirja yöpöytälaatikossa. Se on vaan niin tylsä =).

Nyt kaikki joulu ja uudenvuoden lomat on pian ohi ja kaikki palaa arkielämään. Ja olin lauantaina bodypump45:lla. Eli minun terveellinen elämä jatkuu. Jouluna tuli vähän ekstrakilot myös että pidä rupea miettimän kuinka paljon minä oikeasti syödään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti